en sk
Zvoľte si jazyk:

K_CORP helpdesk

V rámci skvalitňovania procesov pre našich zákazníkov Vám oddelenie IT pripravilo "15 minútový helpdesk", ktorý má za úlohu skvalitniť zákaznícky servis.

Aký je postup ?

1. Už nemusíte evidovať Vaše požiadavky v našom systéme HELPDESK
2. Zavoláte na kontaktné telefónne číslo, vysvetlíte technikovi svoju požiadavku
4. Technik osobne zadá Vašu požiadavku na „15 minútový helpdesk“ a začína ju riešiť
5. Pokiaľ ju nevyrieši do 15-tich minút posiela túto požiadavku na riešenie voľnému technikovi
6. O vyriešení Vašej požiadavky budete notifikovaný e-mailom
7. Na záver vyjadrite spokojnosť s našou prácou

Výhody novej služby

- nie je potrebné si pamätať postupy pri riešení technických problémov,
- stačí si pamätať už len jedno telefónne číslo na náš hepdesk
- počas pracovného času stále nájdete na 15 minútovom helpdesku rýchlu pomoc,
- už žiadna Vaša požiadavka neunikne evidencii v systéme,
- detailnejšia evidencia tak napomôže skracovať čas riešenia vašich požiadaviek.

V prípade, ak máte záujem o túto službu, kontaktujte našich obchodníkov

 

 15 minútový helpdesk je k dispozícii každý pracovný deň v čase od 8:00 do 16:00

helpdesk.jpg